fbpx
Damir Špoljarič

Za posledních 14 let jsme zažili spoustu těžkých období, technické problémy i jiné komplikace. Současná pandemie je v mnoha ohledech odlišná. Na tuto situaci nebylo možné se předem připravit a vytvořit pro ni detailní krizový postup. Samozřejmě to není nic proti firmám, které musely úplně „zavřít krám“.

V prvních dnech jsme udělali některé základní změny, o kterých jsme posléze informovali na sociálních sítích. K situaci jsme přistoupili možná až příliš paranoidně, ale naše intenzivní opatření mají dva cíle: oddálit (nebo ideálně úplně eliminovat) přítomnost nákazy ve firmě a zajistit provoz za všech okolností.

Bráníme nákaze

V první řadě jsme prakticky od počátku zavedli povinné nošení roušek všemi osobami v budově, a to ještě předtím, než to nařídil stát.

Dále jsme přistoupili k zákazu používání MHD a zavedli firemní spolujízdy s využitím kapacit firemních aut. Současně s tím jsme umožnili maximálnímu počtu lidí pracovat z domova, byť v našem případě to jde poměrně složitě a značně se nám tím snížily personální kapacity.

Ve snaze zabránit nákaze jsme také omezili všem cizím osobám vstup do budovy a klienty jsme požádali o to, aby do budovy vstupovali pouze v nejnutnějších případech. Toto opatření jsme posléze zpřísnili a zavedli úplný zákaz vstupu cizích osob i klientů a dodavatelů do budovy vyjma havarijních situací. Naše týmy adminů a techniků všechny ostatní případy řeší za klienty, aby návštěvy nebyly nutné, ale přitom vše fungovalo na 100 %.

Zároveň všem osobám, které do budovy vstupují, měříme teploty, denně dezinfikujeme pracovní místa, kliky, apod. 

Připravujeme se na vše

Hned v první vlně opatření jsme zajistili dodávku paliva do nádrží pro generátory „až po špunty“ (nakoupeny desítky tisíc litrů). Sice neočekáváme, že stát vypne firmám energii, ale chceme být připraveni na vše. Takto bez problému zvládneme i několikatýdenní blackout.

Mimo to jsme rozdělili management tak, abychom zabránili případnému nakažení všech jeho členů. Cílem je zachovat plnou provozuschopnost z pohledu řízení i v případě, že by navzdory našim přísným opatřením někdo z vedení onemocněl.

Paradoxem je, že během této krize objem naší práce zůstal stejný nebo vzrostl. Důvodem je, že většinu našich klientů tvoří e-shopy, které nyní zažívají období podobné tomu předvánočnímu. Nejde jen o potraviny, ale i elektroniku či třeba sportovní náčiní. Díky obětavým kolegům ale vše bez problému zvládáme.

Zvládneme i zákaz vycházení

Nyní jsme připraveni i na nouzový „ostrovní“ chod firmy pro případ, že stát přeci jen zavede zákaz vycházení a datová centra jakožto telekomunikační služba nebudou ve výčtu výjimek. Budova je tedy zásobena potravinami a dalšími nezbytnostmi, aby byl provoz firmy a datového centra zachován.

Velké díky všem kolegům, že všichni k situaci přistoupili odpovědně a obětavě. V těchto vypjatých situacích se vždy ukáže zdraví a síla týmu každé firmy. Zároveň bych naše klienty rád ujistil, že vshosting~ stále běží na 100 % a je připraven na všechny krizové varianty.

Damir Špoljarič
CEO


Během 17 let jsme provedli úspěšnou migrací stovky klientů. Pomůžeme i vám.

  1. Domluvte se na konzultaci

    Stačí nám zanechat kontakt. Obratem se vám ozveme.

  2. Bezplatný návrh řešení

    Nezávazně probereme, jak vám můžeme pomoct. Navrhneme řešení na míru.

  3. Profesionální realizace

    Připravíme vám prostředí pro bezproblémovou migraci dle společného návrhu.

Zanechte nám svůj e-mail nebo telefon




    Nebo nás kontaktujte napřímo

    +420 246 035 835 V provozu 24/7
    konzultace@vshosting.cz
    Zkopírovat
    Obratem se vám ozveme