Picasee a Student-eShop v číslech
120 000
o 50 %
o 23 %
od 2020
Snem každého e-shopu je nejen prosperovat z byznysového hlediska, ale dělat i věci, které mají smysl a fungují. Dokonce přitahují zákazníky až tak moc, že je potřeba uvažovat o posílení celé infrastruktury. “A dream come true,” chtělo by se říct. A to přesně se týká e-shopů s mobilními kryty Picasee a Student-eShopu, který nabízí příslušenství k telefonům a další elektronice. Přečtěte si příběh jejich úspěchu.
Pod firmu Student-eShop.cz s.r.o. spadají hned dva úspěšné e-shopy: Student-eShop a Picasee. Na Student-eShop nakoupíte širokou škálu příslušenství k telefonu a další elektronice. Picasee oproti tomu nabízí plně konfigurovatelné kryty na mobily a tablety, včetně možnosti nahrát vlastní design.
Oba e-shopy jsou příkladem jednoho z našich typických zákazníků. Daří se jim, ale stávající řešení jim už nestačí. Rostou, marketing jim funguje a firma vynáší. Ale už to chce něco lepšího. Přijde čas na migraci e-shopu k nám.
Picasee i Student-eShop měli v první řadě za cíl přejít na takovou infrastrukturu, která by zvládla velké návaly zákazníků. Využívají totiž influencer marketing. A bezprostředně po nasdílení, například fotky jejich produktu vlivným Instagram influencerem, jde na jejich web velké množství zájemců naráz.
Dalším kritériem výběru byla i podpora 24/7 zkušených administrátorů. Pokud by došlo k problému, okamžitá reakce adminů na danou situaci byla pro Student-eShop klíčová, stejně jako její nejrychlejší vyřešení.
Do přechodu k vshosting~ se potýkali s výkonnostními problémy i absencí podpory od administrátorů
Před migrací k vshosting~ využívali webhosting, ale dané řešení už nestačilo držet krok s jejich rychlým růstem. Zejména pro zmíněné marketingové akce influencerů už se nedostávalo výkonu, a navíc ani podpora nebyla mimo pracovní dobu k dispozici, aby situaci pomohla řešit.
Právě ve chvíli, kdy ve Student-eShop zvažovali, jak budou tyto opravdu velké problémy s hostingem řešit, jsme se jim ozvali my. Naše managed služby a špičková nonstop podpora byly přesně tím, co hledali. Během pár dní tak byli připraveni přesunout oba e-shopy na managed infrastrukturu od vshostingu.
Migrace infrastruktury se může zdát velmi obtížná, ale se seniorními administrátory a techniky vshostingu probíhá hladce, protože s ní vždy pomůžou
Samotný přesun obou e-shopů byl poměrně časově náročný. Kopírovali jsme velké množství obrázků od zákazníků, kteří je nahrávají do webu při tvorbě vlastního designu krytu pro mobil. Tyto fotky a vizuály jsou navíc ve vysoké kvalitě, takže při přesunu šlo opravdu o značný objem dat. Takže kopírování souborů trvalo dlouhé hodiny. Vše jsme ale společně zvládli a Student-eShop i Picasee v rekordním čase rozběhli dle přání klienta na M1 managed cloudu. Brzy se ale ukázalo, že by oba e-shopy zasloužily ještě výkonnější řešení! Záhy jsme je tak upgradovali na velmi výkonný fyzický M2 managed server.
Dopady nového řešení odpovídají vytíženosti obou e-shopů
Výsledkem přesunu a upgradu infrastruktury pod vshosting~ je ten nejlepší možný výsledek. Oba e-shopy v pohodě ustojí i ten největší nápor zákazníků. A to i během marketingových akcí.
Podpora funguje skvěle – i uprostřed noci. Klient si navíc pochvaluje, že na ní jsou mu k dispozici opravdoví odborníci, kteří mu ihned poradí a požadavky vyřeší.
Sekundárním dopadem vlivu změny poskytovatele hostingu je výrazné zrychlení načítání webu a dalších metrik. Načítání webu se zrychlilo z 3,4 s na 2,75 s. Navíc se doba přesměrování, připojení k serveru i odezva serveru snížila na polovinu!